cicero
Legacy Member
mijn broer heeft win2003 server (ik denk enterprise edition)
ik heb winXP professional
vroeger lukte het om te printen vanaf mijn laptop (winXP) toen er ook nog
winXP geinstalleerd was bij mijn broer. en nu dus nie meer.
de instellingen staan goed denk ik.
printerservice is geinstalleerd, printer staat geshared, we zitten in
dezelfde netwerkgroep, firewalls liggen af, rechten overal op allow,...
in "mijn netwerklocaties" zie ik de pc van mijn broer staan maar ik krijg
geen toegang, dus ook niet tot shared files. soms vraagt ie een
gebruikersnaam en paswoord, maar ook da lukt aan geen kanten.
hebben jullie nog suggesties wat ik kan uitproberen? of iemand met hetzelfde
probleem?
alvast bedankt!
ik heb winXP professional
vroeger lukte het om te printen vanaf mijn laptop (winXP) toen er ook nog
winXP geinstalleerd was bij mijn broer. en nu dus nie meer.
de instellingen staan goed denk ik.
printerservice is geinstalleerd, printer staat geshared, we zitten in
dezelfde netwerkgroep, firewalls liggen af, rechten overal op allow,...
in "mijn netwerklocaties" zie ik de pc van mijn broer staan maar ik krijg
geen toegang, dus ook niet tot shared files. soms vraagt ie een
gebruikersnaam en paswoord, maar ook da lukt aan geen kanten.
hebben jullie nog suggesties wat ik kan uitproberen? of iemand met hetzelfde
probleem?
alvast bedankt!