Morpheus
Legacy Member
Achter mijn pc (windows xp) zit een printer, maar beneden zou die pc ook rechtstreeks op mijn printer moeten kunne drukken.
Probleem is dat die pc windows 2000 is.
En ik krijg dat maar niet ingesteld.
Ik heb een thuisnetwerk ingestel (mshome) en ik weet echt nie hoe ik die pc beneden moet instellen
Kan iemand mij helpen?
Probleem is dat die pc windows 2000 is.
En ik krijg dat maar niet ingesteld.
Ik heb een thuisnetwerk ingestel (mshome) en ik weet echt nie hoe ik die pc beneden moet instellen
Kan iemand mij helpen?