L1ttl3 K1ll3r
Legacy Member
Ik zit met een prob dat toch wel vrij irritant is. Telkens als ik een gespreksschermpje van msn messsenger 7 beta afsluit dan verschijnt er een gelijkaardige foutmelding
Foutmelding
nu is mijn vraag ofdat er iemand weet hoe ik dit kan oplossen...
Dit gebeurt zo goed als elke keer of ik nu op ja of op nee druk
Foutmelding
nu is mijn vraag ofdat er iemand weet hoe ik dit kan oplossen...
Dit gebeurt zo goed als elke keer of ik nu op ja of op nee druk