$anka
Legacy Member
k, gisteren telefoon gekregen van iemand die zei dat zen internet kapot was
ik dus eens gaan kijken wat het probleem was, blijkbaar was de driver van de nwkaart (3com 3c900b-tpo) verdwenen. dus ikke ff cd'ke van mobo erin (is onboard netwerk, staan daar 3 drivers, en uiteraard niet van het juiste
dus ik tegen die mensen: ja, kzal die driver thuis ff downloaden en dan kom ik morge na men werk wel even langs.
dus ikke terstrak met de driver (van driverguide.com) naar daar, wilt da ni werken. die krijgt da ni geinstalleerd, en ik heb dus geen idee waarom niet
dus kheb even screen gemaakt van de foutmelding die ik krijg. wat is er fout? kan er iemand mij hiermee helpen
screenshot
ik dus eens gaan kijken wat het probleem was, blijkbaar was de driver van de nwkaart (3com 3c900b-tpo) verdwenen. dus ikke ff cd'ke van mobo erin (is onboard netwerk, staan daar 3 drivers, en uiteraard niet van het juiste
dus ik tegen die mensen: ja, kzal die driver thuis ff downloaden en dan kom ik morge na men werk wel even langs.
dus ikke terstrak met de driver (van driverguide.com) naar daar, wilt da ni werken. die krijgt da ni geinstalleerd, en ik heb dus geen idee waarom niet
dus kheb even screen gemaakt van de foutmelding die ik krijg. wat is er fout? kan er iemand mij hiermee helpen
screenshot

