Archief - probleem: drivers onboard soundcard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RuffRyder3600

Legacy Member
hallo, kheb in de week ne nieuwe pc gekocht met windows xp home op, die heb ik eraf gesmete en windows xp pro (warez) erop gezet...
nu het probleem is het volgende: als ik de drivers wil instalere van men onboard soundcard (7.1 suround), krijg ik een foutmelding dat de minimum vereiste voor de driver, windows xp met sercive pack 1 is...
nu, met de versie van xp die ik heb kan ik geen service packs downloade, en gaat die driver dus ook nie en heb ik geen geluid.

weet iemand een oplossing om die driver toch aan het werke te krijge zonder een service pack te instaleren? (een slipstream maken zie ik nie zitte)

bedankt op voorhand.

EA lover

Legacy Member
1. XP van u is illegaal dus ik denk niet dat er mensen u zullen helpen.
2. Hoe kan het in godsnaam dat je geen service pack kan downloaden. Misschien www.microsoft.com al eens geprobeerd?

RuffRyder3600

Legacy Member
EA lover zei:
1. XP van u is illegaal dus ik denk niet dat er mensen u zullen helpen.
2. Hoe kan het in godsnaam dat je geen service pack kan downloaden. Misschien www.microsoft.com al eens geprobeerd?
1. ik vraag toch gene warez?kzal wel nie de enigste zijn met een minder legale windows :)
2.als ge gene "echte" windows hebt kan je gewoon geen service packs instalere (downloade wel)

dus
help.gif
plz

demon326

Legacy Member
denk eens even na hij kan het wel download maar niet installe omdar hij een warez versie gebruikt en nu niet afkomen dat ge nooit warez hebt gedownload ofzo
(ben nie boos ofzo maar zeg het maar)
EA lover zei:
1. XP van u is illegaal dus ik denk niet dat er mensen u zullen helpen.
2. Hoe kan het in godsnaam dat je geen service pack kan downloaden. Misschien www.microsoft.com al eens geprobeerd?

Mocke-Lock

Legacy Member
benny zei:
denk eens even na hij kan het wel download maar niet installe omdar hij een warez versie gebruikt en nu niet afkomen dat ge nooit warez hebt gedownload ofzo
open eens even uw ogen en lees de forum description: Vragen over software ? This way please. (NO Warez!)

Hoeveel illegale software ge hebt interesseert me niet, maar het is hier geen helpdesk voor als ge er problemen mee hebt.
Niemand is heilig maar die problemen moet ge hier ni mee afkomen

(ben nie boos ofzo maar zeg het maar)
ik ook

CLOSED
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan