wezzy
Legacy Member
Ok ik heb dus met "fraps"(programma waar ge in gale filmkes me kunt maken" alles op de laagste settings een 4 min duurend filmke gemaakt
nu is dit filmpje 1GB groot
nu hebben ze gezegd dat je met windows movie maker dat avi file kan compressen zodat het veel kleiner en een window media player bestand is geworden
nu heb ik dat gedaan en ik krijg roode en groene vlekken op mijn scherm
http://img156.exs.cx/my.php?loc=img156&image=filmke9wr.jpg
check link
hoe vermijd ik zoiets dat bedekt gans het filmpje bijna
thx
nu is dit filmpje 1GB groot
nu hebben ze gezegd dat je met windows movie maker dat avi file kan compressen zodat het veel kleiner en een window media player bestand is geworden
nu heb ik dat gedaan en ik krijg roode en groene vlekken op mijn scherm
http://img156.exs.cx/my.php?loc=img156&image=filmke9wr.jpg
check link
hoe vermijd ik zoiets dat bedekt gans het filmpje bijna
thx
