Dogchild
Legacy Member
Hey ;
Ik kan dus totaal niet meer inloggen in windows xp . daar waar je normaar tussen de gebrukers kan kiezen , komt er geen 1 gebruiker op . dus kan ik niet inloggen . heb al geprobeerd in veilige modus , laatste goede installatie . niks gaat . ik weet dat er normaal een manier is via cd maar da gaat ook al niet . kan iemand helpen aub ?
Merci
Dogchild
Ik kan dus totaal niet meer inloggen in windows xp . daar waar je normaar tussen de gebrukers kan kiezen , komt er geen 1 gebruiker op . dus kan ik niet inloggen . heb al geprobeerd in veilige modus , laatste goede installatie . niks gaat . ik weet dat er normaal een manier is via cd maar da gaat ook al niet . kan iemand helpen aub ?
Merci
Dogchild