Archief - probleem met printer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boom stam

Legacy Member
Hey, ik kan met men printer(Hp1350 -all in one-) niets meer afdrukken, op de printer zelf staat het aantal kopieen op 1, dus er moet blijkbaar nog 1 ding geprint worden, maar ik heb al 100 keer op annuleren gedrukt en ook op de pc handmatig verwijdert,maar nu staat die 1 er nog en als ik iets wil afprinten staat datgene op 2,3,4 enzo...
Weet iemand wat ik kan doen?
alvast bedankt.


grtz

EyeBallz

Legacy Member
drivers vd printer deraf zwiere, erstarte, en ze der trug opzette
en anders ne keer op de site v hp gaan zien naar nieuw drivers..

dêsh'

Legacy Member
Of gewoon eens rebooten? Als je pc dan terug is opgestart krijg je normaal melding dat er nog een printertaak in de wachtrij staat. Misschien kan je zo dan die file afprinten / verwijderen.

Exit

Legacy Member
pc rebooten, printer ook afzetten en stekker naar pc eruit, dan booten, printer aan, en zou weg moeten zijn

Boom stam

Legacy Member
Nee dat werkt niet, ik ga nu eens proberen om de drivers eraf te smijten en dan de nieuwe eropzetten, maar waar verwijder ik de drivers van de printer?



alvast bedankt.


grtz

st3ph3n

Legacy Member
Het volstaat om die printer te verwijderen bij de 'Geïnstalleerde printers'.

Steven

Boom stam

Legacy Member
@st3ph3n:
Is dit bij configuratiescherm en dan "reeds geinstalleerde printers en faxprinters weergeven"? Dan kom ik bij 1 icoontje met een printer op, er staat ook op "gereed". Moet ik dat verwijderen?


bedankt.

grtz

Boom stam

Legacy Member
Maar het gaat niet, ik heb het icoontje verwijdert, en dan de nieuwste drivers proberen te installen, maar dan vraagt die naar een men cd van de printer voor het bestand "hpfmom10.hlp" ,maar ik vind dat niet op de cd en ik kan dus niet verder :confused: Wat moet ik doen aub?



grtz

st3ph3n

Legacy Member
Kan je dat bestand niet overslaan ? Een .HLP bestand is immers een gewoon Help-bestand (en dus niet echt nódig).

Je kan anders altijd proberen met de drivers van de HP-site. Zoek gewoon drivers voor Hp1350 (en het correcte OS) en probeer daarmee te installeren.

Steven

PS: Normaal kan je de internet-drivers uitpakken naar een map en misschien staat die hpfmom10.hlp daar dan wel bij...

cram

Legacy Member
Boom stam zei:
Maar het gaat niet, ik heb het icoontje verwijdert, en dan de nieuwste drivers proberen te installen, maar dan vraagt die naar een men cd van de printer voor het bestand "hpfmom10.hlp" ,maar ik vind dat niet op de cd en ik kan dus niet verder :confused: Wat moet ik doen aub?



grtz

1.Ga naar software
2.Verwijder alles wat met je printer te maken heeft (Hp Imagezone,Hp Psc & Office Jet,hp Software Update,Memories Disc Creator)
3.Als hij vraagt om terug op te starten doe je dat.
4.Zet je Printer toch aan.
5.Steek je HP psc cd in je cd lader.
6.instaleer je printer.
7.Na de instalatie ga je naar de snelkoppeling HP-DIRIGENT,open die
8.Ga naar SOFTWARE UPDATE (zorg er wel voor dat je op het internet zit)
9. Als hij vraagt om terug op te starten doe je dat.

Boom stam

Legacy Member
Hey ik haal deze thread ff naar boven, ik heb pas vandaag me met de printer "bezig gehouden" en heb alle bovestaande stappen gedaan, en zonder problemen, hij vraagt niet meer naar dat helpbestand. De 1(dus dat er nog een bestand moet afgedukt worden) stond er nog steeds, maar ik heb nu wel 2 paginas kunnen afprinten, maar nu reageert die weer niet. Moet ik dan nog iets in de instellingen veranderen ofzo? :doh:

alvast bedankt.


grtz

Exit

Legacy Member
probeert die printer eens op een andere pc als dat gaat.
printer afzetten, stekkers eruit (spanning en lpt/usb)
in win drivers eraf (printer weg) rebooten, printer aanzetten, dan aansluiten aan pc, dan installen, en kijken ...

Exit

Legacy Member
pc spyware free (spyware kan vanalles doen ...)
onder elke gebruiker zo?

Boom stam

Legacy Member
We hebben op deze pc 2 gebruikers, ik heb alleen nog maar bij 1 gescand(die van ùij dus :) ) maar als je met adaware full system scan doet, is dat dan niet over de hele pc?Ik zal nog eens proberen dan. :)


grtz

Exit

Legacy Member
adaware, dunno of die alle gebruikers scand .... spysweeper doet het wel

windows register bestaat uit 2 delen ... 1 deel pc, 2de deel is per gebruiker ... dus best per gebruiker eens scannen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan