jeppe
Legacy Member
lo iedereen,
kheb dus 2 dagen geleden men hd is geformateert en windows is terug geinstalleert. toen bleek dat ik geen geluid meer had.
toen ging ik bij apparaat beheer ging kijken bleek dat er een geel vraagteken bij men onboard geluidskaart stond.
kheb een Analog Devices AC'97 CODEC on-board en ik heb er nog geen probleme mee gehad. vanaf 2 dagen geleden heb ik dus geen geluid meer en ik zou een stuurprogramma moeten hebben, gegoogeld => niks gevonde dus...
alvast bedankt,
jeppe
kheb dus 2 dagen geleden men hd is geformateert en windows is terug geinstalleert. toen bleek dat ik geen geluid meer had.
toen ging ik bij apparaat beheer ging kijken bleek dat er een geel vraagteken bij men onboard geluidskaart stond.
kheb een Analog Devices AC'97 CODEC on-board en ik heb er nog geen probleme mee gehad. vanaf 2 dagen geleden heb ik dus geen geluid meer en ik zou een stuurprogramma moeten hebben, gegoogeld => niks gevonde dus...
alvast bedankt,
jeppe

:applause: