jensvv
Legacy Member
Ik zet deze morgen mijn laptop aan en na het "welkom"-scherm en het windowslogo krijg ik een zwart scherm. De map mijn documenten wordt geopend en daar blijft het bij, niets anders (geen taakbalk of koppelingen op de desktop). Rebooten helpt niet, ook niet in veilige modus. Het blijft steeds hetzelfde, zwart scherm en mijn documenten gaat open. Een geluk dat ik zo dan internet e.d. kan opstarten want dat werkt wel.
Ow, net ontdekt dat ik wel mijn achtergrond kan wijzigen...
Ok, dus via configuratiescherm kan ik wel aan die achtergronden, maar het deel "taakbalk en menu start" wil niet opstarten.
Systeemherstel werkt niet.
Iemand die me kan helpen?
Bedankt!
Ow, net ontdekt dat ik wel mijn achtergrond kan wijzigen...
Ok, dus via configuratiescherm kan ik wel aan die achtergronden, maar het deel "taakbalk en menu start" wil niet opstarten.
Systeemherstel werkt niet.
Iemand die me kan helpen?
Bedankt!
