DJ_CUBEE1
Legacy Member
Hallo,
ik zit al een hele tijd met het probleem dat mijn windows niet goed afsluit, ik sluit mijn pc af zoals gewoonlijk, maar nu blijft hij altijd op "winodws is klaar om af te sluiten" staan, ik hoor dat er iets vanbinnen afspringt, alleen blijft de cooler draaien, en het beeld nog staan. Ik heb al eens een antwoord gekregen dat ik iets in mijn registery moet veranderen maar ik weet niet hoe. Ook bij spelletjes die ik online speel krijg ik problemen, ze slagen na een half uur online spelen vast en kan niets meer doen met mijn pc. Hoe kan ik dit oplossen?
ik zit al een hele tijd met het probleem dat mijn windows niet goed afsluit, ik sluit mijn pc af zoals gewoonlijk, maar nu blijft hij altijd op "winodws is klaar om af te sluiten" staan, ik hoor dat er iets vanbinnen afspringt, alleen blijft de cooler draaien, en het beeld nog staan. Ik heb al eens een antwoord gekregen dat ik iets in mijn registery moet veranderen maar ik weet niet hoe. Ook bij spelletjes die ik online speel krijg ik problemen, ze slagen na een half uur online spelen vast en kan niets meer doen met mijn pc. Hoe kan ik dit oplossen?
is vervelend bij mij. Kan het mss komen door windows service pack 2?
