pffftt
Legacy Member
ok tis dust voort volgende
vroeger kon ik zo instellen in men muis menu waaran ik de derde knop(duimknop) wilde linken(kheb zon logitech cordless optical ding)
dan kon ik dat bv aan de knop F7 linken en als ik dan een game speelde kon ik die F7 linken aan de functie die ik wilde doen,bijvoorbeeld springen
nu heb ik recent wat nieuwe drivers geinstalled en heb een driver van logitech site zelf maar ik kan bv enkel mijn derde muisknop aan dubbelklik en zon functies linken niet meer aan een key
iemand een oplossing voor mijn probleem?
vroeger kon ik zo instellen in men muis menu waaran ik de derde knop(duimknop) wilde linken(kheb zon logitech cordless optical ding)
dan kon ik dat bv aan de knop F7 linken en als ik dan een game speelde kon ik die F7 linken aan de functie die ik wilde doen,bijvoorbeeld springen
nu heb ik recent wat nieuwe drivers geinstalled en heb een driver van logitech site zelf maar ik kan bv enkel mijn derde muisknop aan dubbelklik en zon functies linken niet meer aan een key
iemand een oplossing voor mijn probleem?