Archief - Probleempje met Catalyst drivers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sensational

Legacy Member
Hallo forum,

Ik heb eens een vraagje over de catalyst drivers van ati.
Ik zit momenteel nog met de CCC 9.7, dus ik dacht ik ga nog een kijken of er ondertussen al nieuwe zijn, blijkt dat ze al aan 9.12 zitten.
Ik download deze en wanneer ik em wil instaleren loopt het fout.
Nadat je je taal selecteert en moet kiezen tussen instaleren of de software verwijderen doet hij niets meer, eender welke 2 ik klik verdwijnt het kadertje gewoon en komt er na 5 min wachten nog altijd niets.

Heeft iemand dit ookal meegemaakt en een oplossing voor gevonden ofzo, of weet iemand raad te geven?

Alvast bedankt ;)

Zelete

Legacy Member
Eerst de oude verwijderen en eens herstarten, dan eventueel eens een driver sweeper doen en dan de nieuwe drivers installeren. Allemaal gedaan?

En CCC is Catalyst Control Center, dus niet uw drivers zelf maar het control center voor de drivers, die heeft een helemaal anders opgebouwde versienummer :)

Sensational

Legacy Member
Ik heb een driver sweeper gedaan en kan nog steeds niets doen.
En het control center uninstallen kan ik ook niet want wnr ik verwijderen klik gaat het kadertje gwn weg en komt er niet meer :s

Sensational

Legacy Member
Niemand die hier iets meer over weet wat ik zou moeten doen? :(
Ik zit momenteel dus zonder drivers voor men videokaart wat echt wel zeer lastig is :p
Ik werk op win7 64bit, heb de 4870x2,...
Als je meer info moet hebben zeg het dan maar.

Eagle-Eye

Legacy Member
Sensational zei:
Ik heb een driver sweeper gedaan en kan nog steeds niets doen.
En het control center uninstallen kan ik ook niet want wnr ik verwijderen klik gaat het kadertje gwn weg en komt er niet meer :s
ATI heeft een nogal vreemde manier van updaten.:sop:

Je moet in CCC eerst rechtsboven Options - Preferences - Restore Factory Defaults aanklikken, voor je het programma mag verwijderen en een update deftig kan installeren. Heb het enkele weken ook voorgehad, wat resulteerde in BSODs. Uiteindelijk heb ik heel mijn partitie mogen verwijderen en terug instellen voor het probleem opgelost was.

Sensational

Legacy Member
Ah ja das idd niet prettig, maar soit ik ga ook eens een format doen.
Staat toch al teveel rommel op men pc, tzal hem deugt doen :p

thx voor de replies iig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan