Bexorcist
Legacy Member
Hey gasten,
Ik was gisteren even aan het proberen om een m'n desktop (Win7 Ultimate)
en m'n lapto (Win7 Ultimate) in hetzelfde thuisnetwerk te krijgen, teneinde vanop m'n laptop in de slaapkamer m'n 130000 MP3s te kunnen browsen, maar ik krijg dit blijkbaar niet voor mekaar. Ik heb het net al een beetje afgezocht naar antwoorden maar niet echt tot een oplossing gekomen. En ja, ik ben eerst via configuratiescherm gegaan en heb vanalles geprobeerd, maar helaas ...
Hopelijk heeft iemand wat leuke tips
Ik was gisteren even aan het proberen om een m'n desktop (Win7 Ultimate)
en m'n lapto (Win7 Ultimate) in hetzelfde thuisnetwerk te krijgen, teneinde vanop m'n laptop in de slaapkamer m'n 130000 MP3s te kunnen browsen, maar ik krijg dit blijkbaar niet voor mekaar. Ik heb het net al een beetje afgezocht naar antwoorden maar niet echt tot een oplossing gekomen. En ja, ik ben eerst via configuratiescherm gegaan en heb vanalles geprobeerd, maar helaas ...
Hopelijk heeft iemand wat leuke tips
