Unilever
Legacy Member
hey,
sins ik mijn pc heb geformateerd heb ik een probleem.
ik kan namelijk geen geluid afspelen en en ik kan mijn scherm resolutie alleen maar op 640x480 zetten en ik kan mijn kleuren alleen maar op 16kleuren of op 2kleuren zetten.
aan wat kan dit liggen?
groeten michiel.
sins ik mijn pc heb geformateerd heb ik een probleem.
ik kan namelijk geen geluid afspelen en en ik kan mijn scherm resolutie alleen maar op 640x480 zetten en ik kan mijn kleuren alleen maar op 16kleuren of op 2kleuren zetten.
aan wat kan dit liggen?
groeten michiel.