feroz
Legacy Member
kwou is nen dvd afspele op men pc en kheb het geprobeert met cyberlink powerdvd en met media player ma kheb bij allebei het probleem da het program na ne minuut ongeveer gwn uitvalt...
heb het met 2 verschillende dvd's geprobeert (zijn wel geen originele ma op nen echte dvd speler werke ze)
help?
greetz F3r0z^
heb het met 2 verschillende dvd's geprobeert (zijn wel geen originele ma op nen echte dvd speler werke ze)
help?
greetz F3r0z^

