Beste stephan, ik volg de tweak zoals je ze gepost hebt, en er staat dat ik naar
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel" moet gaan, maar bij mij zit HideDesktopIcons er niet bij ! wat nu? Wel heb ik HideMyComputerIcons
Greetz !