_Splendid_
Legacy Member
Ik heb Telenet express net+ en 2 pc's,deze zijn verbonden via een switch.
Die switch ben ik juist gaan halen ervoor was het met een 2de netwerkaart en crosscable.Nu als ik met 1 pc game is men ping perfect ,komt de tweede pc in de server (spel ET) dan heb ik lagg ni te doen (ping 400 ,soms zelf 700
).Beide pc hebbe dan lagg.Aan wat kan dit ligge?We hebben beide xp pro met SP2.
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Dec 5 2004 om 22:52:24 UTC+0100)
Download : 678.0 KByte/sec
Upload : 50.4 KByte/sec
Connection : 974.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms
THx
Die switch ben ik juist gaan halen ervoor was het met een 2de netwerkaart en crosscable.Nu als ik met 1 pc game is men ping perfect ,komt de tweede pc in de server (spel ET) dan heb ik lagg ni te doen (ping 400 ,soms zelf 700
).Beide pc hebbe dan lagg.Aan wat kan dit ligge?We hebben beide xp pro met SP2.Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Dec 5 2004 om 22:52:24 UTC+0100)
Download : 678.0 KByte/sec
Upload : 50.4 KByte/sec
Connection : 974.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms
THx
. Toch bedankt al