Archief - q: why ff?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inc

Legacy Member
Heb vraag: wrom firefox en nie gewoon explorer..
Wa zien de positieve reacties ?

iepz :woohoo:

shimbayi

Legacy Member
mouse gestures
popup blocker
ad blocking
tabbed browsing
veiliger

Exit

Legacy Member
sinds ik die nu paar maand gebruik NO SPYWARE AT ALL ... en zoals alle andere reacties

GroovyBeatsss

Legacy Member
Gebruik maar eens 2 weken firefox en dan trug internet explorer!
Ge zult ons dan wel snappen...
Als ik nu internet explorer gebruik word ik gek!

EyeBallz

Legacy Member
btw firefox laat zich gemakkelijker tweake
en tabbed browsing is zeker een pluspunt
da ze daar bij ms nog nie aan gedacht hebbe :ironic:

Exit

Legacy Member
EyeBallz zei:
...
en tabbed browsing is zeker een pluspunt
da ze daar bij ms nog nie aan gedacht hebbe :ironic:

da komt eraan voor ms ..... maar ge moet wa wachten, in volgende win versie, in IE7 komt da erbij als ik me nie vergis ....

Vladimirvlad

Legacy Member
Firefox is veiliger en SNELLER !

Active-X kun je uitschakelen (ook bij Explorer d8 ik).

En gebruiksvriendelijk !!!

Vladimir

Inc

Legacy Member
idd, het is sneller maar naarmate de mensen dit progje ook downen zak dit toch ook weer afnemen of niet ?

ma t'ownd wel :bow:

Mocke-Lock

Legacy Member
- ad blocking vind ik het grootste voordeel (geen reclame, sites laden sneller, minder verbruik door nutteloze banners)
- tabs zijn handig en eens ge het gebruikt kunt ge bijna niet zonder (gaat met een schil voor IE ook, crazybrowser of myIE2)
- geen popups (tenzij ge instelt dat popups van een site toegestaan zijn)
- geen spyware (per site moet ingestelt worden of hij iets mag installeren)
- cookiemanagement (per site toestaan of cookie mag of niet, geen extra software meer nodig zoals Cookie Pal)
- extensions om firefox in te stellen naar uw eigen voorkeur (basic houden of tientallen extra opties)


bij mijn familie probeer ik ze allemaal zover te krijgen om firefox te laten gebruiken, enkel IE als het niet gaat met firefox
Voorlopig is iedereen er tevreden van en moeten ze nimeer elke 2 maand hun pc naar de winkel doen om tonnen spyware te laten verwijderen


Inc zei:
idd, het is sneller maar naarmate de mensen dit progje ook downen zak dit toch ook weer afnemen of niet ?
wat bedoelt ge daarmee? :wtf:
denkt ge dat mensen die firefox gebruiken een ander internet gebruiken dan mensen met een andere browser?

Exit

Legacy Member
ie doelt wrs zoals telenet ... hoe meer mesnsen telenet gebruiken hoe trager het wordt ... LOL, grotendeels gebruikt IE, dus als die allemaal veranderen gaat IE sneller gaan?

Bubbling Zombie

Legacy Member
Mocke-Lock zei:
bij mijn familie probeer ik ze allemaal zover te krijgen om firefox te laten gebruiken, enkel IE als het niet gaat met firefox
Voorlopig is iedereen er tevreden van en moeten ze nimeer elke 2 maand hun pc naar de winkel doen om tonnen spyware te laten verwijderen

goh , gelukzak. Bij mij zijn ze nog altijd van het principe '"ik ben ouder, dus ik weet het beter" :shrug: - kga der eens geld voor worden vragen (voor't herstellen), ze zullen rap overschakelen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan