Gerdt
Legacy Member
Hallo ,
ik vroeg me het volgende af :
Door een herinstallatie van win2k heb ik op mijn pc nu 2 windows folders ->
c:\WINNT
c:\WINNTNEW
Bij het opstarten kan ik kiezen tussen
1. Windows 2000 prof
2. Windows 2000 prof
Ik gebruik enkel 1 van de 2 folders (c:\WINNTNEW), mijn vraag is nu of ik gewoon die c:\WINNT mag deleten.
Ook bij het opstarten van de pc zou ik liever gewoon onmiddelijk mijn OS starten ipv het keuzemenu (30sec tijd om te kiezen) te krijgen. Waar kan ik dit veranderen.
Dank bij voorbaat.
ik vroeg me het volgende af :
Door een herinstallatie van win2k heb ik op mijn pc nu 2 windows folders ->
c:\WINNT
c:\WINNTNEW
Bij het opstarten kan ik kiezen tussen
1. Windows 2000 prof
2. Windows 2000 prof
Ik gebruik enkel 1 van de 2 folders (c:\WINNTNEW), mijn vraag is nu of ik gewoon die c:\WINNT mag deleten.
Ook bij het opstarten van de pc zou ik liever gewoon onmiddelijk mijn OS starten ipv het keuzemenu (30sec tijd om te kiezen) te krijgen. Waar kan ik dit veranderen.
Dank bij voorbaat.