DFS
Legacy Member
http://www.reactos.org/nl/index.html
Gebruikt iemand dit OS?
Ervaringen?
Het ziet er wel interessant uit, omwille van het open-source zijnde, en dus gebruikt kan worden om te leren.
Gebruikt iemand dit OS?
Ervaringen?
Het ziet er wel interessant uit, omwille van het open-source zijnde, en dus gebruikt kan worden om te leren.