InThaHouse
Legacy Member
ik wilde vandaag de harde schijf van mijn pc formatteren. Daarvoor moest ik eerst de boot device order veranderen om op te starten via de cd van windows xp. Aangezien ik nog vlug even moest nakijken of ik enkele belangrijke bestanden daadwerkelijk had gebackupd heb ik de installatie geannuleerd door een reset en de boot device opnieuw ingesteld.
Bij het opstarten worden alle harde schijven weergegeven, en het eerste (en enige) boot device is terug ingesteld op de harde schijf zoals daarvoor. Ik heb de dvd-lezer zelfs afgekoppeld maar ik blijft het volgende bericht krijgen waardoor windows niet wil laden :
"Reboot and select proper boot device of insert boot media etc..."
ik begin wat radeloos te worden. Dit is toch geen crash?
edit : als ik windows probeer te installeren wordt de harde schijf weergegeven als niet-gepartitioneerde ruimte, terwijl er 2 partities opstonden waarvan 1 met windows... :-(
Bij het opstarten worden alle harde schijven weergegeven, en het eerste (en enige) boot device is terug ingesteld op de harde schijf zoals daarvoor. Ik heb de dvd-lezer zelfs afgekoppeld maar ik blijft het volgende bericht krijgen waardoor windows niet wil laden :
"Reboot and select proper boot device of insert boot media etc..."
ik begin wat radeloos te worden. Dit is toch geen crash?
edit : als ik windows probeer te installeren wordt de harde schijf weergegeven als niet-gepartitioneerde ruimte, terwijl er 2 partities opstonden waarvan 1 met windows... :-(