El Jerros
Legacy Member
Het is zover, mijn windows partitie heeft de geest gegeven
ad: . Ik heb dan een installatie op een andere partitie gedaan om zoveel mogelijk te recoveren van "mijn documenten". Nu is het probleem dat ik gedwongen was om een win2k installatie te doen aangezien mijn xp bij mijn vader ligt. Dus ik installeer en wil alles recoveren alleen... ik heb geen toegang tot mijn map op mijn winxp partitie. Ik zie de map maar de toegang is geweigerd. Waarschijnlijk omdat die account beveiligd was in winxp aangezien ik wel in de map van de andere account kan. Wat kan ik nu doen om er toch aan te geraken omdat daar een aantal belangrijke documenten in staan die ik nodig heb voor mijn examen maandag
alvast bedankt!
ad: . Ik heb dan een installatie op een andere partitie gedaan om zoveel mogelijk te recoveren van "mijn documenten". Nu is het probleem dat ik gedwongen was om een win2k installatie te doen aangezien mijn xp bij mijn vader ligt. Dus ik installeer en wil alles recoveren alleen... ik heb geen toegang tot mijn map op mijn winxp partitie. Ik zie de map maar de toegang is geweigerd. Waarschijnlijk omdat die account beveiligd was in winxp aangezien ik wel in de map van de andere account kan. Wat kan ik nu doen om er toch aan te geraken omdat daar een aantal belangrijke documenten in staan die ik nodig heb voor mijn examen maandag
alvast bedankt!
