Omdat ik het ni vond, heb ik het maar ff zelf gemaakt
voor de geintereseerden :
SiX-Space_v003
het add een systray icoontje waar ge rechts moet op klikke
ge moet wel .net framework 1.1 hebben
Known bugs (fixing them soon)
-Als ge 2 keer klikt, krijgt ge der 2, enz

-Links klikken doet niks, alleen rechts
Tell me what u think
