morfer
Legacy Member
goede avond
verbinding maken tussen Win7/Win7 is geen probleem, maar mijn vraag is, of het ook mogelijk is om remote desktop te doen zonder dat de andere computer naar het gebruiker scherm gaat ?,
zodat de gebruiker kan kijken wat er gebeurd.
de bedoeling is het volgende.
ik zou van mijn vaste computer, via netwerk op de server/mediacenter een film willen starten op mijn tv.., het probleem is als ik connect krijg ik het aanmeld scherm op mijn tv tezien
wat niet de bedoeling is..
dan moet ik weer dat toetsenbord bovenhalen om mij in te loggen, en de muis om de film te starten
- _ -
groeten,
verbinding maken tussen Win7/Win7 is geen probleem, maar mijn vraag is, of het ook mogelijk is om remote desktop te doen zonder dat de andere computer naar het gebruiker scherm gaat ?,
zodat de gebruiker kan kijken wat er gebeurd.
de bedoeling is het volgende.
ik zou van mijn vaste computer, via netwerk op de server/mediacenter een film willen starten op mijn tv.., het probleem is als ik connect krijg ik het aanmeld scherm op mijn tv tezien
wat niet de bedoeling is.. dan moet ik weer dat toetsenbord bovenhalen om mij in te loggen, en de muis om de film te starten
- _ - groeten,