nolfie
Legacy Member
Hoi,
Ik heb hier een D-link router staan die ervoor zorgt dat ik met m'n laptop draadsloos op het net kan.
Alles gaat perfect uitgezonderd twee zaken niet.
1. Ik kan niet op de website van hotmail. Wanneer ik daar naartoe wil gaan krijg ik telkens een witte pagina te zien... Ook de website van msn wil hij niet openen.
2. MSN Messenger wil hij tevens ook niet openen.
Wanneer ik echter niets aan m'n instellingen verander, maar bij een vriend draadloos op het net ga, dan raak ik zonder problemen op msn en op de website's hotmail.com en msn.be
Wat zou het probleem bij mij dan wel kunnen zijn? Ik denk dat het de router is die het verkeer tegenhoud, maar hoe ben ik daar zeker van?
Ik heb hier een D-link router staan die ervoor zorgt dat ik met m'n laptop draadsloos op het net kan.
Alles gaat perfect uitgezonderd twee zaken niet.
1. Ik kan niet op de website van hotmail. Wanneer ik daar naartoe wil gaan krijg ik telkens een witte pagina te zien... Ook de website van msn wil hij niet openen.
2. MSN Messenger wil hij tevens ook niet openen.
Wanneer ik echter niets aan m'n instellingen verander, maar bij een vriend draadloos op het net ga, dan raak ik zonder problemen op msn en op de website's hotmail.com en msn.be
Wat zou het probleem bij mij dan wel kunnen zijn? Ik denk dat het de router is die het verkeer tegenhoud, maar hoe ben ik daar zeker van?
)