boogje
Legacy Member
heb in het zwam forum het programma Samurize ontdekt,en zou dus graag wat nieuwe willen weten via mijn computer. iig ,
http://www.samurize.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=10&orderby=titleA&show=10&min=0
o pdutch Tv lukt onze zenders dus,amar ik snap er echt niks van die handleiding hoe je alles moet doen. kan iemand het mij vriendelijk uitleggen? dank je!

http://www.samurize.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=10&orderby=titleA&show=10&min=0
o pdutch Tv lukt onze zenders dus,amar ik snap er echt niks van die handleiding hoe je alles moet doen. kan iemand het mij vriendelijk uitleggen? dank je!

