Prime-Omega
Legacy Member
Hellow,
Ik heb onlangs mijn PC geupgrade naar Windows 7 maar voor één of andere reden werkt mijn spacebar niet meer als ik shift inhoud. Shift lock met space werkt dan weer wel, weet iemand waar hier ergens een settings voor is, mijn toetsenbord staat nochtans op nederlands.
Ik heb onlangs mijn PC geupgrade naar Windows 7 maar voor één of andere reden werkt mijn spacebar niet meer als ik shift inhoud. Shift lock met space werkt dan weer wel, weet iemand waar hier ergens een settings voor is, mijn toetsenbord staat nochtans op nederlands.


