hoi!
ik heb die gsm en 'k was me dat ook aant afvrage maar als ge het zou willen doen dan zou ge al zoiezo een datakabel nodig hebben (+-25 euro voor een setje)
uwe gsm zou dan als camera moetten herkent worden door msn denk'k.
mjah als ge een prog fzo hebt laat et me dan wete