Pure_evil
Legacy Member
Juu
just formatke gedaan en toen ik speedfan installeerde kreeg ik 2 probs
1. Em detecteerd op miraculeuze wijze opeens nog een 5de temperatuur die ik anders nog nooit gezien heb
bij speedfan staat er iets bij van acpi, weet iemand wat dat eventueel kan zijn?
2. Ik kan met speedfan snelheid van men fan niet meer regelen, em draait constant traag
ik heb ff cpu gestresst zonder fan om te zien of bios insprong en na een tijdje begon fan idd rapper te draaien dus het is geen hardwareprobleem, maar wat dan wel???
edit: p4 systeemke
just reboot gedaan en het is direct als ik het login scherm krijg dat hij trager begint te draaien, ligt dit aan sp2? die ik vroeger niet had
just formatke gedaan en toen ik speedfan installeerde kreeg ik 2 probs
1. Em detecteerd op miraculeuze wijze opeens nog een 5de temperatuur die ik anders nog nooit gezien heb
bij speedfan staat er iets bij van acpi, weet iemand wat dat eventueel kan zijn?
2. Ik kan met speedfan snelheid van men fan niet meer regelen, em draait constant traag
ik heb ff cpu gestresst zonder fan om te zien of bios insprong en na een tijdje begon fan idd rapper te draaien dus het is geen hardwareprobleem, maar wat dan wel???
edit: p4 systeemke
just reboot gedaan en het is direct als ik het login scherm krijg dat hij trager begint te draaien, ligt dit aan sp2? die ik vroeger niet had

