InSaNe_CLowN
Legacy Member
halo
ik zit met een groot probleem ik heb de pc veel nodig voor school maar onlangs zat hij vol spyware.
ik delete alles dus (met adware) maar na een tijdje of na een reboot zat alles terug vol
ik besloot een format te doen , ik instaleerde internet (adsl) en doe een direkt een windows update.
Wat bleek 3 minuten later craschte men systeem weer van de spyware/virussen
ad: ik heb zo wel 3 x een format gedaan maar het heeft nog altij nix geholpen telkens hetzelfde probleem.
als ik me nog maar 1 minuut op internet aanmeld zit alles terug vol rommel.
Ik weet niet wat ik moet doen
gr33tzz
(oja af en toe springt er een 'kaderke' op men scherm en dat geeft een fout aan , en dan krijg je 1minuut de tijd om alles op te slagen want dan word het systeem afgesloten
)
ik zit met een groot probleem ik heb de pc veel nodig voor school maar onlangs zat hij vol spyware.
ik delete alles dus (met adware) maar na een tijdje of na een reboot zat alles terug vol
ik besloot een format te doen , ik instaleerde internet (adsl) en doe een direkt een windows update.
Wat bleek 3 minuten later craschte men systeem weer van de spyware/virussen
ad: ik heb zo wel 3 x een format gedaan maar het heeft nog altij nix geholpen telkens hetzelfde probleem.als ik me nog maar 1 minuut op internet aanmeld zit alles terug vol rommel.
Ik weet niet wat ik moet doen
gr33tzz
(oja af en toe springt er een 'kaderke' op men scherm en dat geeft een fout aan , en dan krijg je 1minuut de tijd om alles op te slagen want dan word het systeem afgesloten
)
