opera is beter als ge al die bucht van extensies nie wil hebben
daarbij is opera veel lichter en bevat het een meer gesofisticeerde passwoord-manager (Wand)
veel skins (je kan ook kinderachtige skins gebruikne, maar daar zijn er niet zoveel van , allesinds, nie zoveel als bij Firefox)
momenteel is er een 7.6 previe 4 -versie , deze is zeer handig omdat er gedacht werd aan een zo minimaal mogelijk muisbeweging.....mousegestures ontbreken niet natuurlijk, deze zijn VEEEL BETER dan bij Firefox, zo moet je telkens bij een gesture de rechterbutton ingedrukt houden, waardoor geen tekst geselecteerd wordt zoals bij Firethingy