Zarnikon
Legacy Member
Mijn pa vroeg me om ubuntu te installeren op z'n pc dus heb ik dat gedaan. Nu was hij er niet blij van dus ik heb opgestart via windows naar computerbeheer geweest en de partitie gewist.
Als ik nu mijn computer opstart komt er iets op in de aard van:
Loading
Grub Error
Grub Rescue>
en daar blijft het bij als ik op een toets klik komt er gwn opnieuw Grub Rescue
Nu is mijn vraag of iemand me kan helpen met uitleggen wat ik moet doen om te zorgen dat we van ubuntu afzijn en dat de pc weer opstart zonder dat we bestanden van windows kwijt zijn.
Dank bij voorbaat.
Als ik nu mijn computer opstart komt er iets op in de aard van:
Loading
Grub Error
Grub Rescue>
en daar blijft het bij als ik op een toets klik komt er gwn opnieuw Grub Rescue
Nu is mijn vraag of iemand me kan helpen met uitleggen wat ik moet doen om te zorgen dat we van ubuntu afzijn en dat de pc weer opstart zonder dat we bestanden van windows kwijt zijn.
Dank bij voorbaat.