Hoe bedoel je ??? Bij het afsluiten van je pc ?
Dat kan je gemakkelijk met een bat-file ! Ga naar Start>Uitvoeren en typ gpedit.msc
In da venster ga je naar Computerconfiguratie>Windows-instellingen en daar open je scrips

Kies Afsluiten en je kunt daar je bat-file invoeren en da zou dan moeten werken... Wel zelf nog nie getest, maar weet wel da dit bestaat
Vladimir