Verbechio
Legacy Member
Het probleem is:
Op het account van telenet hebben we 3 emailadressen.
(oa 1 van mij bij).
Op mijn pc wil ik enkel de post die rechtstreeks op mijn account gestuurd werd en op de andere pc wil ik de mail voor mijn pa. Nu krijgt mijn pa ook mijn mail binnen en ik zelf krijg hem niet. Kan ik daar iets aandoen? Of weet er iemand een goed emailprovider (gratis) die je kan laten werken met Outlook zonder te moeten betalen (zoals bij hotmail)?
Merci
Op het account van telenet hebben we 3 emailadressen.
(oa 1 van mij bij).
Op mijn pc wil ik enkel de post die rechtstreeks op mijn account gestuurd werd en op de andere pc wil ik de mail voor mijn pa. Nu krijgt mijn pa ook mijn mail binnen en ik zelf krijg hem niet. Kan ik daar iets aandoen? Of weet er iemand een goed emailprovider (gratis) die je kan laten werken met Outlook zonder te moeten betalen (zoals bij hotmail)?
Merci
