Fireball
Legacy Member
yoo,
ik heb een probleem,
ik zit achter een rooter en kheb een firewall, maar toch blijft den teller van mijn connection area tellen (met aantallen van 0.02mb) vandaag in totaal al 700mb
nu weet ik ni wa da is! en tis ni de pc van mijn pa ofzo da op mijn schijf zit.
Wa nu?
ik heb een probleem,
ik zit achter een rooter en kheb een firewall, maar toch blijft den teller van mijn connection area tellen (met aantallen van 0.02mb) vandaag in totaal al 700mb
nu weet ik ni wa da is! en tis ni de pc van mijn pa ofzo da op mijn schijf zit.Wa nu?