flov007
Legacy Member
internetprovider: tiscali
ik kan dus ni meer naar mijn volumecontrol kijk. ik krijg altijd dit bericht: "De downloadvolume module is momenteel niet beschikbaar." dit is nu al 1.5 maand ofzo. dit is nogal irritant omda ik geen idee heb hoeveel gig ik deze maand al verbruikt heb :ironic:
nog andere mensen met dit probleem? moet ik die mannen van tiscali eens een mail sturen ofzo?
kweet ni of dit het juiste forum is ma ik zou ni weten waar ik het anders zou moete plaatsen
ik kan dus ni meer naar mijn volumecontrol kijk. ik krijg altijd dit bericht: "De downloadvolume module is momenteel niet beschikbaar." dit is nu al 1.5 maand ofzo. dit is nogal irritant omda ik geen idee heb hoeveel gig ik deze maand al verbruikt heb :ironic:
nog andere mensen met dit probleem? moet ik die mannen van tiscali eens een mail sturen ofzo?
kweet ni of dit het juiste forum is ma ik zou ni weten waar ik het anders zou moete plaatsen

)