Editor
Legacy Member
Hoi
.
Ik heb gisteren een format gedaan maar toen ik vandaag deze programma's [Turbo Pascal 5.5 & Gpe] terug wou installeren kreeg ik deze error's
Turbo Pascal 5.5 Error
Gpe error
Weet iemand soms een oplossing?
.Ik heb gisteren een format gedaan maar toen ik vandaag deze programma's [Turbo Pascal 5.5 & Gpe] terug wou installeren kreeg ik deze error's
Turbo Pascal 5.5 Error
Gpe error
Weet iemand soms een oplossing?
.
.