Archief - van vista naar w7 home premium

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wiseguy4

Legacy Member
Goeiendag

Ik zit nu met vistahome premium 64bit maar heb al zoveel geformat dat ik em ni meer geactiveerd krijg is dat normaal?

Kzou dus windows 7 home premium moetten kopen 64bit liefst.Ik zie ze staan de oem voor 77€ bij alternate kan ik oem versie zo kopen zonder pc te kopen?

En welke versie is eigenlijk het beste voor games?

merci op voorhand

Exit

Legacy Member
yip, is normaal
bellen voor te activeren.
activeren via telefoon en dan naar die nummer bellen, dan vragen ze u de opgegeven nummer in te tikken en krijgt ge activatie nummer

wiseguy4

Legacy Member
Exit zei:
yip, is normaal
bellen voor te activeren.
activeren via telefoon en dan naar die nummer bellen, dan vragen ze u de opgegeven nummer in te tikken en krijgt ge activatie nummer



Hey exit dat heb ik al veel gedaan telefonis,maar de laatste keer belde ik naar die gratis microsoft nummer en dat moeike zei dat ik naar tvolgend nummer moest bellen en ik de dat maar dat gaat niet want das ne faxnummer he bende prutsers daar bij microsoft ze!:D

En zo'n oem versie w7 home premium 64bit kun je dat apart kopen?(zonder pc)

edit:allez die oem das voor systeembouw gvd ik zou retail moette kopen dan en das 199€ goe zot dat geef ik er ni aan ze!

skatemania

Legacy Member
Ooit al van AN gehoord mijn beste? Leestekens bestaan hoor!

wiseguy4

Legacy Member
skatemania zei:
Ooit al van AN gehoord mijn beste? Leestekens bestaan hoor!

Is dat echt dat wist ik niet!:D

Ik heb u toch niks gevraagd, dus trap het af!

Gij komt ni om te helpen, maar om de rotzak uit te hangen.

En trouwens we zitte ni in de les nederlands eh miereneuker!

Exit

Legacy Member
wiseguy4 zei:
Is dat echt dat wist ik niet!:D

Ik heb u toch niks gevraagd, dus trap het af!

Gij komt ni om te helpen, maar om de rotzak uit te hangen.

En trouwens we zitte ni in de les nederlands eh miereneuker!

Nederlands en leestekens maakt uw reply wel duidelijker voor iedereen.
dus wordt wel verwacht van dat zoveel mogelijk te gebruiken ook dan.


OEM kunt ge normaal al bij een ram latje enzo krijgen, soms zonder hardware hier en daar ook.
veel pc winkels verkopen die oem's ook, niet enkel retails

wiseguy4

Legacy Member
Exit zei:
Nederlands en leestekens maakt uw reply wel duidelijker voor iedereen.
dus wordt wel verwacht van dat zoveel mogelijk te gebruiken ook dan.


OEM kunt ge normaal al bij een ram latje enzo krijgen, soms zonder hardware hier en daar ook.
veel pc winkels verkopen die oem's ook, niet enkel retails

Ik weet dat wel,maar hij heeft niks nuttig te zegge.

Nu om even terug te komen op vista,das toch ni normaal exit.Ik doe dat altijd telefonis en ik bel naar de gratis nummer die madame van microsoft zegt dat ik ne andere nummer moet bellen ,maar das ne fax nummer!

Bedankt exit!

Exit

Legacy Member
nope zou normaal moeten werken
tenzij ze foutje gemaakt hebben ...

mavrick

Legacy Member
Je bent niet alleen, maak het zelfde mee. bellen en dan op een faxnummer terechtkomen. let me know if it's done mate.

skatemania

Legacy Member
wiseguy4 zei:
Ik weet dat wel,maar hij heeft niks nuttig te zegge.

Nu om even terug te komen op vista,das toch ni normaal exit.Ik doe dat altijd telefonis en ik bel naar de gratis nummer die madame van microsoft zegt dat ik ne andere nummer moet bellen ,maar das ne fax nummer!

Bedankt exit!
Ik kon moeilijk je helpen als ik je vraag niet kan lezen door het gebrek aan leestekens en zinsbouw...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan