Krayola
Legacy Member
Sinds enkele dagen merk ik dat die effecten bij het minimaliseren/maximaliseren van een venster vanzelf terug aanspringen. Deze optie dus.
Ik heb dit al altijd afgezet, maar sinds een paar dagen springt het altijd vanzelf aan. Ik zet het dan terug af, maar het springt vanzelf weer aan. Ik heb er niet opgelet of het bij bepaalde acties ofzo gebeurt. Het is echt random.
Het enige dat veranderd is, is een nieuwe muis (Logitech M500) die ik sinds zondag heb en bijhorende software (Logitech SetPoint) die geïnstalleerd is.
Maar ik denk echt niet dat dit er iets mee te maken heeft.
Iemand een idee?
Ik heb dit al altijd afgezet, maar sinds een paar dagen springt het altijd vanzelf aan. Ik zet het dan terug af, maar het springt vanzelf weer aan. Ik heb er niet opgelet of het bij bepaalde acties ofzo gebeurt. Het is echt random.
Het enige dat veranderd is, is een nieuwe muis (Logitech M500) die ik sinds zondag heb en bijhorende software (Logitech SetPoint) die geïnstalleerd is.
Maar ik denk echt niet dat dit er iets mee te maken heeft.
Iemand een idee?