nico
Legacy Member
Hallo,
Bij het configureren van een windows server 2008 moeten we in AD verschillende Users toevoegen. Echter MOET (het is voor de les) "strong authentication passwords" uitgezet worden.
Ik weet dat je deze vindt onder :
Local computer policy > computer configuration > security settings > account policies > password policy .
Hier kan je volgens mij al deze paswoord-opties aanpassen, echter blijven die allemaal 'in het grijs staan' en valt er dus niets aan te passen.
Iemand enig idee? google kon me de juiste manier geven maar daar kon je tenminste aanpassen.
Alvast bedankt he.
Bij het configureren van een windows server 2008 moeten we in AD verschillende Users toevoegen. Echter MOET (het is voor de les) "strong authentication passwords" uitgezet worden.
Ik weet dat je deze vindt onder :
Local computer policy > computer configuration > security settings > account policies > password policy .
Hier kan je volgens mij al deze paswoord-opties aanpassen, echter blijven die allemaal 'in het grijs staan' en valt er dus niets aan te passen.
Iemand enig idee? google kon me de juiste manier geven maar daar kon je tenminste aanpassen.
Alvast bedankt he.