Tracker
Legacy Member
Yo mannen, ik heb dus een versie vandaag geinstalleerd van windows vienna Service pak 3 en ik krijg dus geen enkele driver geinstalleerd van mijn Geforce 9600 GT. Die van windows 7 werken ni en die van vista ni, dus ik vraag mij af welke ik zou moeten downloaden of als iemand zelf als een oplossing heeft? Ik heb google al afgezocht gelijk een zot dus hulp zou wel welkom zijn 
