pr0ceed
Legacy Member
Ik surfte gisteren wat op internet, toen m'n McAfee Enterprise 7.0 melde dat er een virus was gedetecteert, die hij niet onmiddelijk kon verwijderen. (naam: Downloader-OS)
Ik heb gereboot direct, en direct (zonder i-net connection) heel me pc gescand. Maar hij vond niets meer. Hoe kan dit eigenlijk? Is dit virus nu weg of niet? Ik weet dat dit dagelijkse kost is maar vond dit eigenlijk wel raar, heb dat al paar keer gehad trouwens (voor mn format).
PS: Ik heb in veilige modus al m'n internetbestanden verwijderd.
PSS: Downloader-OS is een trojan met low-risk. Verder geen informatie op www.virusalert.nl
Ik heb gereboot direct, en direct (zonder i-net connection) heel me pc gescand. Maar hij vond niets meer. Hoe kan dit eigenlijk? Is dit virus nu weg of niet? Ik weet dat dit dagelijkse kost is maar vond dit eigenlijk wel raar, heb dat al paar keer gehad trouwens (voor mn format).
PS: Ik heb in veilige modus al m'n internetbestanden verwijderd.
PSS: Downloader-OS is een trojan met low-risk. Verder geen informatie op www.virusalert.nl
