R3L4X
Legacy Member
Hulp gevraagd aub, heb dit al gedaan bij regedit, AutoReboot van 1 naar 0, heb op ok geklikt en toegedaan en werkt nog steeds niet.
Dus het probleem is ik klik op afsluiten (de juiste niet stand-by) en als hij 5 seconden afstaat reboot hij.
Heb dit wel per ongeluk gedaan en het BIOS naar Default moeten zetten bij boot omdat ik Stand-By files gedelete heb en heb zo 4 Gb bespaard (zijn deze files ergens trug te krijgen)?
Dus het probleem is ik klik op afsluiten (de juiste niet stand-by) en als hij 5 seconden afstaat reboot hij.
Heb dit wel per ongeluk gedaan en het BIOS naar Default moeten zetten bij boot omdat ik Stand-By files gedelete heb en heb zo 4 Gb bespaard (zijn deze files ergens trug te krijgen)?