ptm
Legacy Member
Hey,
ik heb 2 kleine vraagjes ivm Visual Basic. Ik weet wel niet op deze thread hier thuis hoort maar ik zou niet weten waar ik hem anders moet plaatsen.
Enfin, vraag 1 gaat als volgt:
Hoe kan je iets dat je ingeeft bv in een textbox, wegschriijven en dit later terug oproepen?
Vraag 2: hoe kan je iets inlezen in een grafiek? bv het bijhouden van de dagelijkse temperatuur of iets dergelijks.
Groetjes en alvast bedankt
ik heb 2 kleine vraagjes ivm Visual Basic. Ik weet wel niet op deze thread hier thuis hoort maar ik zou niet weten waar ik hem anders moet plaatsen.
Enfin, vraag 1 gaat als volgt:
Hoe kan je iets dat je ingeeft bv in een textbox, wegschriijven en dit later terug oproepen?
Vraag 2: hoe kan je iets inlezen in een grafiek? bv het bijhouden van de dagelijkse temperatuur of iets dergelijks.
Groetjes en alvast bedankt