thijske
Legacy Member
yuuu
ja ik weet niet of dit het juiste forum is voor dit onderwerp maar kom
als ik op een forum kijk en bij iemand zijn ID staat zo een bewegend manneke,jullie wete wel wak bedoel
dus als ik die afhaal en ik open die bewegen die maar aan de helft van de snelheid
.
is dit normaal of hoe kan ik dit verhelpe????????
alvast bedankt
grtz thijske
ja ik weet niet of dit het juiste forum is voor dit onderwerp maar kom

als ik op een forum kijk en bij iemand zijn ID staat zo een bewegend manneke,jullie wete wel wak bedoel
dus als ik die afhaal en ik open die bewegen die maar aan de helft van de snelheid
.is dit normaal of hoe kan ik dit verhelpe????????
alvast bedankt
grtz thijske