[MNEU]Jonasis
Legacy Member
Hoi
Ik had altijd de gewoonte van 3 partities te maken: boot, files, en games
Nu was ik aan het denken van er eens 2 te proberen nl: boot+games = c
en andere is dan bestanden (muziek, film, pics, iso's,...)
Zou dit beter zijn of toch maar weer in 3 stukken doen?
Ik installeer wel veel games (singleplayer uit => next game) misschien dat dat iets uitmaakt...?
Ik vroeg het me af
Ik had altijd de gewoonte van 3 partities te maken: boot, files, en games
Nu was ik aan het denken van er eens 2 te proberen nl: boot+games = c
en andere is dan bestanden (muziek, film, pics, iso's,...)
Zou dit beter zijn of toch maar weer in 3 stukken doen?
Ik installeer wel veel games (singleplayer uit => next game) misschien dat dat iets uitmaakt...?
Ik vroeg het me af
