-Phoen!x-
Legacy Member
ik heb daarnet warcraft3 geinstalleerd (orginele cd+key). na installatie druk ik Play en zegt die no disc in CD drive terwijl hij er net het spel van geinstalleerd heeft
Ik heb wel sp2 staan maar wat rondgekeken en dat geeft vooral problemen ingame en zover geraak ik zelf niet
iemand enig idee aan wat dit kan liggen?
Ik heb wel sp2 staan maar wat rondgekeken en dat geeft vooral problemen ingame en zover geraak ik zelf niet

iemand enig idee aan wat dit kan liggen?

