Psy
Legacy Member
een vrij noobish vraagske waarschijnlijk..
maareh, tzit als volgt;
toen ik menne winxp herinstallde had ie m'n E: partitie (backup/storage) automatisch als C: gezet, maar aangezien ik windows op een ander partitie wou is windows dus E: geworden..
nu zou'k graag diene C: (storage dus) eens formateren, maar kvroeg me af of dees impact kan hebben op het booten? dat m'n windows ineens niet meer boot of zo..?
er staan enkele systeembestanden op; config.sys, io.sys & msdos.sys, allemaal 0kb. en nen autoexec.bat waar nix instaat (?
)
m'n boot.ini & dergelijke staan nog altijd op m'n windows partitie. (E: )
lijkt me in principe geen kwaad te kunnen maar wou toch wat zekerheid voor ik eraan begon.
maareh, tzit als volgt;
toen ik menne winxp herinstallde had ie m'n E: partitie (backup/storage) automatisch als C: gezet, maar aangezien ik windows op een ander partitie wou is windows dus E: geworden..
nu zou'k graag diene C: (storage dus) eens formateren, maar kvroeg me af of dees impact kan hebben op het booten? dat m'n windows ineens niet meer boot of zo..?
er staan enkele systeembestanden op; config.sys, io.sys & msdos.sys, allemaal 0kb. en nen autoexec.bat waar nix instaat (?
)m'n boot.ini & dergelijke staan nog altijd op m'n windows partitie. (E: )
lijkt me in principe geen kwaad te kunnen maar wou toch wat zekerheid voor ik eraan begon.
