Jarexx
Legacy Member
Ik heb dommel als internetprovider en gebruik daarvoor een D-link wireless router.
Het probleem is dat internet regelmatig wegvalt en we niet verder kunnen surfen. Als je dan bij verbinding kijkt dan zie je staan dat de verbinding uitstekend is. Toch kan je geen enkele site meer bekijken. Na enkele minuten is het soms opgelost zonder iets te doen. Soms helpt het ook om pc opnieuw op te starten.
Als ik de router met desktop pc verbind met een utp-kabel dan werkt alles perfect en hebben we nooit problemen gehad. Terwijl we op laptop altijd dat probleem gehad hebben. Nu probeer ik ook draadloos met desktop pc en hebben hetzelfde probleem met het wegvallen van de internetverbinding.
Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen? Of wat ik eventueel eens zou kunnen proberen want is echt een irritant probleem.
Het probleem is dat internet regelmatig wegvalt en we niet verder kunnen surfen. Als je dan bij verbinding kijkt dan zie je staan dat de verbinding uitstekend is. Toch kan je geen enkele site meer bekijken. Na enkele minuten is het soms opgelost zonder iets te doen. Soms helpt het ook om pc opnieuw op te starten.
Als ik de router met desktop pc verbind met een utp-kabel dan werkt alles perfect en hebben we nooit problemen gehad. Terwijl we op laptop altijd dat probleem gehad hebben. Nu probeer ik ook draadloos met desktop pc en hebben hetzelfde probleem met het wegvallen van de internetverbinding.
Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen? Of wat ik eventueel eens zou kunnen proberen want is echt een irritant probleem.
